Re: [FreeBSD] Re: [FreeBSD] Re: [FreeBSD] Re: [FreeBSD] linux -> freebsd átállás

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Már. 5., H, 16:00:18 CET

> # cp /usr/share/examples/cvsup/ports-supfile /root
> # vi /root/ports-supfile  (átírod a CHENGE_THIS-t cvsup.hu.freebsd.org-ra)
> # cvsup -g /root/ports-supfile
>
> És a /usr/ports könyvtár frissen rendelkezésedre áll.

Hu, ez nekem is kene...
Marmint a ports frissites, de meg nem jottem ra, hogyan....
> # vi /root/ports-supfile  (átírod a CHENGE_THIS-t cvsup.hu.freebsd.org-ra)
idaig sikerult, de cvsup parancsom nincsen, csak cvs.
Azzal meg -igy- nem megy............

--------------------- mailto: bacsek at bartexinfo.hu ---------------------
--------------- http://www.bartexinfo.hu ---ICQ: 56279897---------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -