[FreeBSD] php beallitas gond

Suveg Gabor gsuveg at sgmobil2000.hu
2001. Már. 4., V, 20:29:43 CET

Pannonhalmi Miklos irta 2001, Mar 04-n 04:00PM (GMT+0100)-kor
 "[FreeBSD] php beallitas gond" temaban:
> Sziasztok!
>
> A kovetkezo a problemam, mar mindent megprobaltam, de nem akar osszejonni:
> Egy linuxon van apache+postgresql, es php-s forum. Ezt szeretnem attenni
> FreeBSD-re, proba keppen. Apache + psql oke, a php.ini- ben a beallitasok
> szerintem jok, de megse megy ( pg_connect -ra azt dobja vissza, hogy
>  undefined function ,  a <? phpinfo() ?>  lefut.)
> Valami otlet mit nezzek meg?
valszeg a php.ini ben a lib konyvtar nem jo.
nalam a ./ volt. es ott nem talalta a pgsql.so filet.
nezd meg hatha...

--

Suveg Gabor <gsuveg at sgmobil2000.hu>
PGP kulcs -> http://www.sgmobil2000.hu/gsuveg.pgp