[FreeBSD] Bucsu

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Jún. 29., P, 11:55:21 CEST

Hello,

> Uyg nez ki akarom ellenere ido elott kenyszerulok Kando-s
> tanulmanyaimat befejezni. Majd hetfon derul ki az igazsag, de nem
> bizok abban hogy az igazsag pozitiv lenne.
Nocsak. Villamossagtan/matek szigorlat? Vagy allamvizsga?

> Hetfo utan mar nem lesz modom a listaval foglakozni es egyaltalan
> internethez jutni. Legfobb gondom az lesz, mihez kezdjek ezutan.
Szerintem ahhoz, mint minden normalis szakmabeli: keresd gennyesre magad
;)

> Orulok, hogy egy ilyen kellemes, tenyleg igazi supportot nyujto csapat
> alakult itt ki es szomoru vagyok hogy nem lehetek tovabb tagja ennek a
> csapatnak.
Ne add fel. Szerezz egy modemet es hasznald a freemailt :)

Nagy kalappal a hetfohoz, akarmi is legyen az.

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758