Bucsu

Vago Krisztian ttn at asterix.direct.hu
2001. Jún. 29., P, 13:44:53 CEST

Kedves Listatagok!

Uyg nez ki akarom ellenere ido elott kenyszerulok Kando-s tanulmanyaimat
befejezni. Majd hetfon derul ki az igazsag, de nem bizok abban hogy az
igazsag pozitiv lenne.
Hetfo utan mar nem lesz modom a listaval foglakozni es egyaltalan
internethez jutni. Legfobb gondom az lesz, mihez kezdjek ezutan.

Koszonetet szeretnek azoknak mondani akik segitettek, mikor valamiben
elakadtam. Orulok, hogy egy ilyen kellemes, tenyleg igazi supportot nyujto
csapat alakult itt ki es szomoru vagyok hogy nem lehetek tovabb tagja
ennek a csapatnak.

A tovabbiakhoz mindenkinek sok sikert:

Vago Krisztian