[FreeBSD] NetBSD internyet :-(

kisB a_kisb at yahoo.com
2001. Jún. 29., P, 07:08:31 CEST

--- Gonye_Head <gonye at freemail.hu> wrote:

>  Szia!
>

>  Az /etc/resolv.conf ki van toltve a nameserverek
> cimevel?
igen, de megálmodtam :-) hogy név feloldást nem tud
csinálni. a fenti fajlt a doksi alapjan keszitettem,
de elfelejtettem az eredeti levelembe bekopizni, a
dolgozobol meg nem tudom :-(. ugy hogy ket esetvan
rosszul csinaltam meg a fenti fajlt, vagy nem jo az IP
cim amit beleirtam.
tudna valaki peldat mutat /etc/resolv.conf -ra?
tudna valaki egy vfon / vnet / vcom DNS cimet mondani?

> Az /etc/ppp/pap-secrets, es az /etc/ppp/chap-secrets
> -ben:
> "user" * "pasword"
igen. de az eredeti levelembe bemasoltam a
/var/log/message egy reszet amibol tokeletesen
latszik, hogy a kapcsolat felepul.

koszi a segitseget.