[FreeBSD] OT: Compaq sold Alpha

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Jún. 27., Sze, 10:53:43 CEST

Hello,

> Ha mar itt tartunk http://www.uptimes.net -en erdemes korulnezni,
> egesz erdekes statisztikak vannak.  Csak az erdekesseg kedveert. Pl.
> az legnagyobb uptime: 1825 nap (5 ev!), NetBSD 1.1B i386 alapokon, meg
> nem lett ujrainditva.  :-O
Szerintem meg hulyeseg az egesz (azokban a korokben legalabbis, ahol
altalaban a listan levelezok forognak).
Egy ot evesz oprendszerben rengeteg hiba van, ha csak a kernelt nezzuk,
akkor is.

De hogy en is mondjak nagyot: egyik kollegam meselt egy VMS-rol, ami
1986-ban indult el. Egy-ket eve tortenhetett meg a leallitasa. Jo
aramellatasa lehetett az epuletnek :)

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758