[FreeBSD] "Nem latom" fajlok.

Murzsa Norbert kuksi at innet.hu
2001. Jún. 21., Cs, 18:35:11 CEST

On Thu, Jun 21, 2001 at 05:58:56PM +0200, Ferenc Szentpetery wrote:
> Nem lett egy log file rm -mel torolve, mikozben loggoltak bele?

Erre gondoltam en is, de a syslogd naplozik csak a /var/log-ba.
Minden logfajlba megy a MARK is..es latszottak az utolso logok.
Ott meg a logrotate-vel rotalok es nem latszott a szokasostol eltero
meretu fajl.
Viszont allitolag mar jo nehany hete eszrevettek, hogy novekszik a
/var foglalt resze..csak nem latszik belole semmi, hogy mi is az, ami
novekszik(most szoltak.).

De amugy mondasz valamit..sajna nem nalunk van gep.
Csak installaltam es idonkent karbantartok...
De elkepzelheto, hogy letoroltek egy fajlt es nem inditottak ujra az
adott - vegulis csak a syslogd lehet - szolgaltatast..

Koszonom a valaszt.

--
kuksi
email: kuksi at innet.hu