[FreeBSD] menozes (OFF)

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Jún. 15., P, 15:51:04 CEST

Hello,

> pl a bsd ma kezd olyan divathullamma atcsapni mint egykor a linux
> tette.
Azt hiszem ez az, amitol tobben felnek. Mielott ezt serelmezned, nem azert
mert a *BSD a "meno csavok oprendszere", akiknek nem kellenek a buta
kezdok. Inkabb azert, mert akik csinaljak es hasznaljak leginkabb ugy
erzik, hogy az hasznaljon BSD-t, aki mar eleg okos ahhoz, hogy ne divatbol
hasznalja.
A legtobb ilyen embernek ui. be van programozva az F12 gomb, hogy hozza be
a levelezot a levlista cimere beallitva, ahova mar potyogheti is be azt a
kerdest, amit ha beirna pld a www.google.com keresobe mar ertelmetlen
lenne feltenni.

> egy ilyen divathullamra pedig az a jellemzo hogy aki meglovagolja az
> kesobb sokat profitalhat belole... az egyesuletek ennek tipikus
> peldai, egy X egyesulet vezetoi szamara eleg jol hasznalhato
> referencia. (persze csak az a problema ha a tudas nincs aranyban...)
Nagyon lenezed te ezeket az egyesuleteket. Miert? Eleg sokan szidjak pld
az LME-t, meg annak leggyakrabban szereplo embereit. Nyilvan ok sem
tokeletesek, de igen is sokat tettek. En egyre inkabb probalom magamra
eroltetni azt a filozofiat, hogy mast csak akkor anyazok, ha en is tettem
annyit mint o es tudom, mennyit kell ezzel szenvedni.
Az LME-t nem anyazom.

> ez tipikusan nem a BSD-re all egyelore, viszont itt is hatalmas
> valtozasok tortentek az egy-ket evvel ezelotti felallashoz kepest.
> (kicsit talan higult a lista)
Ez mindenhol igy van. Talan ezert nem akarja/ta senki, hogy divat legyen
belole.
Persze ezt sem jo eltulozni, mert ha csak magadnak csinalsz valamit, annak
semmi ertelme. De a hatart meg kell es lehet huzni. Arra kell *BSD-t
hasznalni, amire jo.

> ez a lista azert egyelore eleg szinvonalas, foleg mivel vannak olyan
> emberek akik tudnak valaszolni openbsd v netbsd kerdesekre. nem-PC
> platformon is. szoval ez a ``menozes'' dolog meg nem jellemzo (illetve
> kicsit csak).
Ezen a listan valoban van par tapasztalt ember, akik nem ma kezdtek el
foglalkozni a dolgokkal. Mashol is vannak ilyenek.

> de elegge betenne (legalabbis nekem) ha holnaptol ozonlenenek a
> kerdesek hogy hogy kell quake3mat rakni bsd-re meg mert nem indul az
> mc ;)
Quake-t jatsszon windowson :)

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758