[FreeBSD] [crow at kapu.hu: Re: lil' exim format bug]

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Jún. 15., P, 13:17:56 CEST

On Fri, 15 Jun 2001, bishop wrote:

> nem, imho az a korrekt.
> (de mivel altalaban a google is megadna a url-t, ezt rtfm-nek es
> sertonek erzik
> egyesek... masreszt szerintem olyan kerdest amire van howto nem kellene
> feltenni)

Felejtsd el, hogy rendszergazda vagy programozo vagy. Egy atlag user,
csak annyit szeretne, hogy a CD-t linux alatt irja, mert a win*
allandoan elszall, meg a TV-t szeretne linux alatt nezni, mert a win*
alatt a TV kartyahoz adott program csak 320x200x256 szinben mutatja a
kepet. Meg angolul se beszel. Az ilyen ne is probalkozzon a linuxszal
vagy a *BSD-vel?
                                Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."