[FreeBSD] tanulsagos eset - nincs uj a nap alatt

Hajdu Zoltan hajduzoltan at bsd.hu
2001. Jún. 14., Cs, 12:59:15 CEST

On 2001. 06. 14. 9:46:06, Zelenak.Gabor at ans.lri.hu has wisley spoken:
>a minap egy erdekes eset tortent a true* listan -
>az egyik kollega egy erdekes problemaval jott elo.
>
>igazandibol azoknak lehet hasznos a megoldas, akik ilyen esettel
>nem talalkoztak meg.

Na, mi az, átalakulunk BSD Legyen ön is Milliomos listává?

Esetleg:

-csináltam egy patch-t egy istentelen nagy security-flaw -ra, de nem teszem közzé,
találjátok ki...

-50.000 Ft-ért: Meghekkeltem a BSD.hu-t, mit használtam ki?

1. syslogd
2. inetd
3. ftpd
4. kernel tcp stack vuln.

sajna a számítógép segítségét nem vehetitek igénybe, mert azt törtem fel :)

stb...

Dr. Hajdú Zoltán
Miskolci Egyetem, stb, stb...