[FreeBSD] Updates: OpenBSD/alpha

Istvan Gyenes frts at simba.sch.bme.hu
2001. Jún. 11., H, 13:09:26 CEST

On Mon, 11 Jun 2001, Attila Nagy wrote:

> Hello,
>
> Az a majus 30-i snapshot a 2.9-RELEASE.

Ok, de meg mindig nem ertem miert nincs bent a /pub/OpenBSD/2.9 alatt.
Jol van nem kotoszkodom.

> Regebben igertek nekem egy kisebb alphat ("kisebb", tobb mint 400 mega ram
> lett volna benne es 2x9GB UW-SCSI, meg 266-os proci), de az nem jott be.

Na az en kis alpham az 64 mega ram meg 4 GB diszk es 166-os proci. Eltart
egy darabig egy release gyartasa:-)) A nagyobbik gepem meg sajnos nem
tamogatott.

> Ettol fuggetlenul jo otletnek tartom az OpenBSD-STABLE CD-t, ha egyelore
> csak alphara is :)

Mar egy napja fut a build, szerintem holnap/holnaputan kesz lesz.

--
frts