Openbsd install

Gabor.K.Horvath at nokia.com Gabor.K.Horvath at nokia.com
2001. Jún. 11., H, 09:30:43 CEST

Hali

Miutan a hangos FreeBSD-s problemam megoldodott talaltam magamnak masik
jatekot ;)
Otthon felhuztam egy OpenBSD 2.9-et. Aztan o huzott fel engem.
3db SCSI hdd van a gepben. OpenBSD megkaptra a masodikat.
Gyonyoruen feltelepult, (Meglepo, egy IOISCSI/Initio kartyara) de a boot
kozben egy  szepseges root device 0 hosszusagu uzenettel. A baj az az, hogy
a root dev az az sd1a es o az sd0a-val probalkozik...
neztem FAQ-t es ujraraktam a /boot nevu csodat a telepitofloppy shelljebol,
az ./installboot ../../../boot biosboot sd1 paranccsal.
Nem segitett.
Mit kellene tennem, hogy omeltosaga feltapaszkodjek?
Hogyan tudom a CD segitsegevel bebootolni a mar telepitett rendszert?

elore is koszonom.

Horvath Gabor Kalman

"I've always wanted to know what happens when an irresistible force meets an
immovable object."
(Arthur C. Clarke: Fountains of Paradise)