mergemaster

Zsolt szsolt at tippnet.co.yu
2001. Jún. 10., V, 10:47:34 CEST

Hali,

 make installworld utan jon a mergemaster es egy csomo valtozast sorol
 fel nekem a kulonbozo fajlokban. Mi a teendo ilyenkor? (nem lehetne
 egyszerre mindenre igent mondani vagy nem is kell mindenre azt
 mondani?!?)

 A masik dolog amit nem igazan ertek, hogy a mergemaster eloszor
 listazza a fajlt es + ill. - al jelzi, hogy mi a valtozas. A vegen
 pedig 4 lehetosegem van: (nem emlekszem pontossan mindre de:
m - merge (es ezen belul is van egy par valasztasi lehetoseg)
i - install temporary file
l - install later
meg meg valami.

Segitsetek mar, mert idaig csak egyszer mukodott minden, ahogy
kellett meghozza amikor mindet SKIP-eltem es hagytam a regi fajlokat.
(de ennek meg szerintem semmi ertelme... miert ne hasznalnam ki az uj
lehetosegeket!?)

Szoval, orulnek ha egy kicsit kitargyalnank ezt a mergemaster-t!

Koszi..
--
Best regards,
 Zsolt                          mailto:szsolt at tippnet.co.yu