[FreeBSD] Which OS is fastest for High Performance Network Applications?

Sandor MISKEY miskey at XPRESS.COM
2001. Jún. 9., Szo, 08:43:38 CEST

On Fri, Jun 08, 2001 at 10:18:42PM +0200, Gabor Dolla wrote:

> en nagyon nem kovetek mar regota semmilyen listat :) igy nem vagyok kepben
> (ok, a cache kikapcsrol mar hallottam, lehet, hogy ezen a listan volt :)
> szoval, ha en tudom, hogy az en ide-s vinyom tuti jo cache-u, akkor
> kezzel visszakapcsolhatom ?

echo hw.ata.wc=1 >> /boot/loader.conf

sysctl -w nem jatszik...

> regen volt valami feketelista, es ha X cuccod volt, akkor tudta a rendszer
> hogy az szar, es automatikusan tett valamit
> ezt az ide cache-t is lehetne valami fekete listaval kezelni szerintem
> ami azert jobb megoldas, mint egyszeruen kikapcsolni, mert van szar ide-s
> vinyo is. a vinyok mekkora resze lehet szar ? arrol nem beszelve, hogy gondolom

Ugy erzem a dolognak igazabol csak elvi jelentosege van; en nem
olvastam semmilyen konkret vinyo szeriarol aminel a cache bekapcsolasa
komoly problemat okozna. Viszont konnyen belathato, hogy ez a cache
onmagaban is -minimalis- kockazatot jelent.

> vagy legalabb egy olyan listat csinalnanak, ahol a tuti jok lennenek
> es azokat automatikusan engedelyezne...
> mikor lesz journaling filerendszerunk ?

Hat nem a napokban, plane STABLE-ban. Van softupdates, IMHO nem egeto a
dolog, sot... Az biztos, hogy jobb mint biztonsagot remelni alpha
allapotu reiserfs implementaciotol ;>

--
Sandor