[FreeBSD] fagyas

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jún. 8., P, 20:50:01 CEST

Hali!

On Fri, Jun 08, 2001 at 08:38:37PM +0200, Kovago Zoltan wrote:
> valami oknal fogva csontta fagyott a gepem, amikor kileptem az X-bol.
> Rebootkor a kovetkezo uzenetek jelentek meg:
>
> /dev/ad0s2f: INCORRECT BLOCK COUNT I=284425 (12 SHOULD BE 0) (CORRECTED)
> [...]
> /dev/ad0s2f: SIZE=0 MTIME=Jun 8 20:16 2001 (CLEARED)
> [...]

Jajaja. Volt egy (vagy tobb) fajl amirol az fsck ugy gondolta, hogy mar tkp
nem letezik es likvidalta. Ha szerencsed van, az erintett particio
lost+found konyvtaraban meg talalhatsz nehany elarvult file-cafatot, amit
meg meg lehet menteni. Ha meg nagyobb szerencsed van, akkor az is lehet,
hogy az a file mar tenyleg nem letezett igazabol es nem baj hogy letorolte.

Ezert sz at r (most igy meno irni) fagyni plane X-el... ha eppen valami irasra
meg volt nyitva... haaat. Mindenesetre csak annyit az ellenreklamrol, hogy
ha ez L*** alatt tortenik azzal az allitolag szuprgyors ext2 async mountolt
csodaval, akkor most sokkal jobban szihatnad a fogad...

Ja, az, hogy az X miert fagy vagy se huzos kerdes... vannak pl alkalmazasok
amiket nem szeret... kernel problemak is feljohetnek... hw
kompatibilitas... es vadito modon az is, ha a file rendszer egy korabbi
crash miatt eppen "nem tiszta" magyaran az fsck nem ment vegig rajta...
yesssss.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *