[FreeBSD] OpenBSD CD-k

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Jún. 8., P, 17:52:23 CEST

Hello,

> Mivel hiaba van a bsd.hu-n is, hogy mostmar van OpenBSD megint
> Alphara....sajnos nincs :-( Vagy csak en nem lattam?
Nem kerte senki :)

Keszitettem egy alphas OpenBSD CD-t is, kerlek probald ki, nekem nincs ra
lehetosegem.
ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/openbsd/OpenBSD-29-alpha-base.iso
(most toltom fel, nemsokara letoltheto lesz).
Packages egyelore nincs.

Leginkabb az erdekel, hogy bootolhato-e, illetve a telepites mukodik-e
(eljut-e egyaltalan a kernel bebootolasa utan a telepitoscripthet).

Nagyon halas lennek, ha segitenel kiprobalni...

ui: az alphas CD-ert kulon hala gaabnak :)

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758