[FreeBSD] VAXStation 4000 VLC

Istvan Gyenes frts at simba.sch.bme.hu
2001. Jún. 7., Cs, 23:22:58 CEST

Kis kuzdes volt, de nekem Linux alol siman ment.
az allmulti tenyleg nagyon kell!
Mondjuk en a mopd sima tar.gz-bol forgattam...

Meg valami Ha esetleg NetBSD-vel probalkozol bootserverkent, akkor az
1.5-ben levo mopd broken!!!!! (Legalabbis tudomasom szerint.)
Le kell szedni az 1.5.1_BETA2-ben levot, illetve az aktualis utolsot.

--
frts