VAXStation 4000 VLC

sAGA saga at mail.externet.hu
2001. Jún. 7., Cs, 20:17:34 CEST

Sziasztok!

Sari Gabor vagyok Szolnokrol.

Nagy a problemam, remelem tud valaki segiteni kozuletek.

2 hete vettunk a haverokkal 3 darab $subj gepet.

Elozetesen sikerult kideriteni, hogy e hardveren futtathato az Open es a
NetBSD is. Letoltottem a NetBSD 1.5 VAX iso fajljat.

Ma nekialltunk (volna). Sajnos nem jutottunk vele dulore, mivel a CD nem
bootolt be:

Konzolrol kiadtam a : SHOW DEV parancsot.
A SCSI CD-t szepen felismerte, kijelezte a mediat is... (DKA200)

A "B DKA200" parancsra a CD felporog, mintha olvasna rola.
Kis ido mulva visszajon a konzol hibauzenet nelkul.

?????

A "B DKA300" parancsra a merevlemezrol bejon a VMS. Tehat a rendszer mukodik.

Allitolag a CD autoboot-os.

Ezekutan megprobaltunk egy bootp szervert osszehozni. Linux alol.

Sajnos ez sem jott ossze.

Tudna valaki tanacsokat nyujtani a fenti problemara? Floppy nincs.
Az INSTALL.VAX allomany a CD-n beszel floppy-s telepitesrol.
Lehet egyaltalan erre a gepre floppyt csatlakoztatni?

A gep jellemzoi:

KA-48 proci
24M RAM
120M SCSI belso merevlemez
Kulso SCSI CDROM
BW X terminal
mouse

Elnezest ha primitiv kerdeseimmel alkalmatlankodtam.

sAGA