es1869+fbsd4.3stable

Gabor.K.Horvath at nokia.com Gabor.K.Horvath at nokia.com
2001. Jún. 7., Cs, 15:59:10 CEST

Udv

Megorulok szep lassan a hangdrivertol...
Odaig eljutottam, hogy a /dev/sndstatbol kijon ami latni szeretnek belole.
De boot alatt irogatja, hogy can't assign resources.
Tulajdonkeppen mit kellene tennem hogy mukodjon?

Ami eddig volt:
options PNPBIOS
device pcm

Masik variacio:
options PNPBIOS
device pcm
device sbc

harmadik
device pcm
device sbc0 at isa? port 0x220 irq 5 drq 1

meg meg nehany. Probaltam a bridge dtriver nelkul is:
device pcm
device pcm0 at isa? port 0x220 irq 5 drq 1
hangot egyszer sem sikerult csiholnom...
kerdesek:
Tulajdonkeppen mit is kellene beleraknom hogy menjen?
mi az a drq? DMA?
miert csak a hangkartya tulajdonsagainak felet lehet odatenni abba asorba?
(a BIOS-ban talaltam ket i/o cimet, egy irq-t es ket dma-t)

ehh...
ha valaki ir ide nekem ket sort ami mukodik, halalosan halas leszek. pl nem
irok tobbet ;)

Koszi

Horvath Gabor Kalman

UNIX System Administrator @Nokia

"I've always wanted to know what happens when an irresistible force meets an
immovable object."
(Arthur C. Clarke: Fountains of Paradise)