browser korkep

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Júl. 30., H, 20:39:47 CEST

Hello!

Leginkabb FreeBSD temaban irom az alabbi par sort, de gondolom OpenBSD es
NetBSD-n is megvannak ezek.

Kiprobaltam ketto bongeszot, az egyik neve Dillo, egesz aranyos, alpha
verzio meg de mar mukodik es alig eszik a memoriabol.

A masik amiert valojaban irom a levelet, az a Hotjava, nagyon jo!
Szerintem, a Sun keszitette, kell neki egy majd 12 megas JDK port is de ez
szuper, ez nem csak java bongeszo hanem ez egy komplett web bongeszo, csak
a neveben van a java.
Eddig nem sikerult kiakasszam egy javas oldallal sem, neha a 777sms-el
gondja van, de egesz jolmukodik es erdemes arra, hogy netscape mellett
hasznalja, mert a netscape-m kiakad a java-tol, najo nem mindig de szegeny
gepem majd belehal es varok, varok, aztan meg core dump...

ciao
a.x