FreeBSD->Dell PowerEdge2400/Adaptec AIC7880

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2001. Júl. 17., K, 11:44:36 CEST

hello emberek,

lehet, hogy nagyon primitiv a kerdes, de surgosen kellene a valasz,
ezert nincsen idom megkeresni (bar a doksikban biztosan megvan),
raadasul meg eletemben nem probaltam FreeBSD-t SCSI-s gepre installalni.
Tehat adott egy Dell PowerEdge 2400-as szerver, amiben a diszkek egy
Adaptec AIC 7880-as SCSI kontrolleren lognak. Annyit megneztem, hogy
elviekben ez a kartya tamogatott, de a kernel konfiguracios utility-ben
nem szerepel a listaban. A probe-oknal mintha latna (btw: hogyan lehet
ezt a listat visszavadaszni, miutan bejottek a menuk?), de aztan persze
azt mondja, hogy nincs a gepben diszk.
Milyen modon lehet beizzitani ezt a szervert? (Esetleg egy masik gepen
kene forditani egy kernelt?).

kosz elore is,
Miki

PS: osztonzeskeppen: a masik versenyzo a Solaris x86, tehat az
foglalhatja el a szervert, aki jobban elbanik a kontrollerrel.