[FreeBSD] Meg par szo arrol a hires Sys Admin magazin tesztrol

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Júl. 15., V, 18:24:11 CEST

Hello,

On Sun, Jul 15, 2001 at 05:55:50PM +0200, Attila Nagy wrote:

> Azert az a 16/64 MB sem teljesen irasi cache. Franc se tudja, de mintha az
> ilyen komolyabb diszkeknel ez mar talan particionalhato is. Valami
> ilyesmirol olvastam a legutolso nyalcsorgataskor :)

A RAID kártya biztos particionálható, a diszkekkel igazából nem nagyon
foglalkoztam, nekik nincs konfig menüjük :)

> Ird majd le mire jutottal, engem nagyon erdekel...

Hát még engem.  Ez azt jelentené, hogy mondjuk legalább 80 megát ki bírok
nyomni egy másodperc alatt, a cache-be... hmm :)

Igazából most egy kicsit szenved a dolog, ha egyszerre olvasnak és írnak
a gépről/gépre, nem tudom, mit kellene tuningolni, mindenesetre a cache
bekapcsolása jó ötletnek látszik, mintha azért választottuk volna ezt a
típust, kicsit drágább volt, mint a másik, 16 MB cache volt rajta, és nem
4 :)