[FreeBSD] khmm n+1

Janos FEHER aries at naplopok.hu
2001. Jan. 31., Sze, 00:11:37 CET

On Tue, Jan 30, 2001 at 10:54:45AM +0100, Miklos Niedermayer wrote:

> Ez ki volt?  Mi a száma a PR-ednek?  (megnézném)

c [2001/01/28] ports/24697 ports    XFree86-4.0.2_5 does not compile
c [2001/01/28] ports/24698 ports    links-0.95 patch bug

Aztan lass csodat, ez u.az a bug, mint ami asami-nak elojott.
Azota is open.

> IMHO a kettőnek nincs köze egymáshoz, amiket itt írtál a listán, szerintem
> is corrupt volt nálad valami, és egy rm -rf -et kellett volna csinálni.

Lehet. Volt nalam Manoe is, megprobalta o is, karomkodott, aztan
Visszament Veszprembe. :]
bye,
--
    _    _