[FreeBSD] tcpip socket speed (v: fbsd 4.2, transparent proxy)

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Jan. 30., K, 09:05:20 CET

>  hm, de a cel IP-t at kell irnia, nem?!?

nem feltetlenul... ha transparens proxy-t csinalsz, akkor nem
(viszont ha jol emlekszem, a squid-ben le van irva, hogy a transparens
proxy nem mukodik egyutt a sima http authentikacioval :((((((((((((
szoval ha ezt hasznalsz, az gondot okozhat
de lehet, hogy rosszul emlekszem)

kozben arra is gondoltam, hogy a fenti megoldason tul van egy masik, szinten
jo esellyel mukodo megoldas, ha nem akarsz a routerben kavarni
az eles szerverre feltehetsz egy port redirectort (pl rinetd) ami tovabb
passzolja a csomagot a squid-nek, ez kisebb eroforras igenyu, mint a nat

de a routeres ennel jobb, ha birja a router, mert nem terheli az eles szervert

Gabor