[FreeBSD] tcpip socket speed (v: fbsd 4.2, transparent proxy)

DaP dap at mail.index.hu
2001. Jan. 29., H, 15:49:09 CET

On Mon, 29 Jan 2001, Gabor Dolla wrote:
> akkor minek a nat ???
 a szitu az, h a bizonyos webszerver IP-jet nem irhatjuk at, mivel
kismillio script hivatkozik ra..  a domain nevet szinten nem, mivel nem
csak weben keresztul akarja elerni a magyar es nem szeretne mas domain
nevet gepelni pl ssh-hoz..  ugyh maradt a transzparent NAT ami a 80-as
portot atnyomja a squid-re

--
  DaP