[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Jan. 29., H, 10:32:19 CET

On Thu, 25 Jan 2001, Feher [Aries] Janos wrote:
[...]
> Abban viszont nem, hogy a putpixel & co-t igenis asm-ban kellene nyomni.
> Amint latom, a gtk tile-ozva fillez. Miert nem hasznalja erre pl. az
> mmx-et? iszonyat allatul meglehetne csinalni!!!

Ez nem az alkalmazas dolga lenne, hanem a forditoe. Es az tenyleg jo
kerdes, hogy miert nem tud olyan kodot generalni, ami kihasznalja ezeket
az utasitasokat. Tudom, hogy nehez, de ez azert kituno diplomamunka
lehetne sok-sok egyetemen...

[...]
> A rossz az, hogy ahany standard osztalyt include-olsz, azt ugye szepen
> belezuzza a programcode-ba, hiaba van olyan dolog, hogy libstdc++...

Pontosabban: a C++ standard konyvtara, az STL javareszt template-eket
tartalmaz. A template pedig nem forditasi egyseg :-( Nem tudsz belole
object-et csinalni, kenytelen vagy a peldanyositott template-eket
beleforditani a kodba. Az onnaloan fordithato cuccokkal nincs ilyen
problema (pl. iostream osztaly, stb.). Azert vannak normalisabban
megtervezett nyelvek, ahol a template-et generic-nek hivjak, es ott
onnaloan fordithato egyseg.

[...]
> Mondok akkor mast. Tudomasom szerint a C++ a konstans valtozokat is
> osztalykent definialja. Ez egy grafikai rutinnal nagyon gazos tud lenni.

A dolog ugy mukodik, hogy az int tipust fel lehet fogni osztalykent. De
attol ugyanugy 4 byte-ot foglal, mint a
class ize {
public:
	char a,b,c,d;
	};

(persze csak ha byte hatarra van align-olva a kod :-)

> Egyebkent en mazochista vagyok. Irtam mar egy db. 56 soros SQL-selectet,
> es elvezem :)

Irni OK. De olvasni...
				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."