[FreeBSD] cons25

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 28., V, 12:30:56 CET

Hello!

( > Janos FEHER)

> Megoldodott a libtool problema. Igazandibol nem tudom mi kavart be,
> de egy make clean megoldotta.

Örülök.

> Mas. Ha vhova bessh-zok, akkor pl. ilyet szol:
>
> aries at energizer:~>mutt
> Error opening terminal: cons25.
>
> Mit lehet ezellen tenni? A /etc/ttys-be ganyoljak bele?

Hát, a távoli gép nem ismeri a cons25-öt.  Próbálhatod simán átállítani a
TERM változót valami könnyűre a távoli gépen, illetve én úgyis csinálom,
hogy az /etc/ttys-ben az egyik virtuális terminál nem cons25, hanem valami
emészthetőbb (próbálkozz, hogy neked melyik jön be leginkább).  Ha olyan
helyre akarok menni, akkor azt arról a terminálról teszem.

--