[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

Janos FEHER aries at naplopok.hu
2001. Jan. 28., V, 02:11:22 CET

Hell!

On Thu, Jan 25, 2001 at 07:50:16PM +0100, Miklos Niedermayer wrote:

> Nosza, állj neki patcheket beküldözgetni!

De nem tudok. Nincs idom ingyenesen tevekenykedni. Amit csinalok rendelesre,
azokat majd kirakom net-re BSD-licenszel. Sajna nem adjak a kenyeret ingyen
a boltban :(

> Ti is meggyőztetek egy kicsit, mondom, a Corel PhotoPaint sokkal gyorsabb,
> mint a GIMP :)

Ennek leginkabb a libgtk es a libglib az oka.

> Nem azért mondtam.  Vagy neked tényleg ilyen begabalyítót ad a debugger,
> mert nekem csak azt, ami a forrásban van.

Oszinte leszek: en strace-el debugolok, es menet kozben "printf-elem"
a valtozokat. Koprimitiv megoldas tudom, de nincs sok kedvem megtanulni
vmi debuger hasznalatat. Pedig kellene, de egyelore ez is kivaloan
megteszi. Ami a begabalyitast illeti, en a forrasra gondoltam.
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|