[FreeBSD] libtool

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 27., Szo, 14:28:20 CET

Hello,

( > Janos FEHER)

> A legtobb program hianyolja a libtool-t. Namost, portsbol forditottam,
> (make, make install) de meg igy sem talaljak. Az ltconfig-ot keresik, de
> a make install nem teszi fel! Ganyolni kell a Makefile-on, vagy van mas
> megoldas is?

Van itt egy kis fogalmi zavar.  A libtool mindig az _adott_ alkalmazással
jön.  Ha egy port Makefile-jában ott van az USE_LIBTOOL v. vmi ilyesmi,
akkor az csak annyit jelent, hogy 'make' előtt megpatcheli a work
directoryban az alkalmazás saját libtool-ját, hogy jobban passzoljon
FreeBSD-hez.  A Makefile-ból szedd ki tehát az USE_LIBTOOL-t (vagy valami
ilyesmit).  De nem tudom, nálad miért vannak ilyen bajok, nálam kitűnően
működik minden.  Nem lehet, hogy rosszul cvsupoltál valamit?  Pl.
kimaradt a ports-base?  Mert ezek a libtoolos és egyéb dolgok Satoshi
legújabb találmányai, és sokat változtak az elmúlt időben.

--