[FreeBSD] port es cvsup gond

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2001. Jan. 25., Cs, 17:30:13 CET

Pecsenyanszky Istvan wrote:

> Szia!

> Letoroltem, es leszedi:  Checkout ports/x11/gnome/Makefile
> (cvsup.hu.freebsd.org)

Koszi, elhiszem. Azt a supfilet hasznaltam, amivel ugy ket hete
frissitettem. Igaz, akkor kulon konyvtarba szedtem le es kezzel csereltem
le a regit. Most meg csak annyit valtoztattam, hogy nem az all-t, csak a
kivalasztottat szedtem le (a base-t sem)
Biztos elnezek valamit. Majd ellenorzom.

Mindensetre tovabb kuzdok a gnome-mal. Eloszor azert szallt el a build,
mert egy dependenciabol nem megfelelo verzio volt. Leszedtem, felraktam.
Megint reinstall, megint leall.
Most eppen a devel/bonobo configure-je rohad le, az utolso ertelmes, amit
kiir:
checking for libXml >= 1.8.10
(end of "config.log")
Stop in ...

Mi tortenik itt? A gnome portja regi es a dependenciakban bekovetkezett
valtozasok miatt mar nem mukodik?

Zsolt