Nagy diszkek

Medve Gábor GMedve at PGSM.HU
2001. Jan. 23., K, 13:53:15 CET

Sziasztok!

Lehet-e es ha igen, hogy tobb (nagy) diszket egyetlen volume-kent kezelni
(vagy vmi hasonlo)? Olvastam az egyik manualban vagy FAQ-ban, hogy 1-4TB-os
fajlmeret is tamogatott, de ehhez hely is kell. Nagy adatbazissal (pl.
~100GB) szeretnek kiserletezni, de eroforrashiany miatt (nem tudok "NAGY"
gepet venni) marad a sufnituning. Probaltam keresgelni a BSD disztribek
lapjain, a manualokban, a BSD.hu-n es a BSDapps.com-on, de nem talaltam
ilyen infot, ez persze nem jelenti azt, hogy nincs is ott. Jo az rtfm is,
csak legyen mit olvasni :-) Elore is koszi a segitseget.

Udv.: Medve Gabor