[FreeBSD] erdemes -e mindent a ports -bol?

Aries aries at bsd.hu
2001. Jan. 21., V, 00:58:53 CET

On Thu, Jan 18, 2001 at 05:47:08PM +0100, Nohl Attila Rajmund wrote:
> [...]
>
> Inkabb csak rossz munkahelyen dolgozol :-)

Meg nem dolgozom foallasban

> A PC-kben levo kulonbozo processzorok mind CISC-nek hazudjak magukat.
> Es jo sok van beloluk.

Nem olyan sokban ter el a pipeline-juk. SIMD, SSE mehet, a kov AMD proci
mar tamogatni fogja az SSE-t. En nem latom olyan nagy problemanak a
manualis optimalizalast. Persze az lenne a nagyonjo, ha lenne olyan
C-fordito (es olyan gep, amin ez elfutna), amely megvizsgalja a forrast,
es vegigprobalgatja az osszes lehetseges optimalis valtozatot belso
timerrel tesztelve. Bar ez NP-teljes problema lenne, es ketlem, hogy
unokaim megernek, mire lefordulna vele a GiMP :]

BTW. vajon miert tartozkodik pl. Linus az OOP-tol? ;)
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|