[FreeBSD] smssend es a cookie

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Jan. 20., Szo, 13:45:05 CET

Hello!

( > airscape at bsd.hu)

> Most kuldom Mico-nak a megoldast, a web.c allomanyt kisse at kell javitani
> es ha Mico is ugy dont akkor belekerul a magyar 777sms es az ingyensms
> file a listaba, ha nem akkor meg remelem kirakja a webre, ha ez sem akkor
> irjatok nekem es elkuldom oket :)))

Felrakom a pkg-t a www.bsd.hu/img/smssend-2.3.tgz címre, kérem, hogy
próbáljátok ki, kellett néhány gyanús dolgot bütykölni, mert nem igazán
működött.  A legjobb lenne, ha valaki leülne, és kipróbálna HTTP proxy
mögül is néhányat, de főleg a www.ingyensms.hu-t és a www.777sms.hu-t
(mellesleg ez az ingyensms.hu elég korrektnek tűnik: jól működik, de ha nem,
akkor ott van vastag betűkkel az oldalon, hogy várható kézbesítési idő: X).
Ha használható, akkor megy a send-pr.  Ja, belejavítottam a provider
fileokba is, amiket küldtél.

Thx.

--