[FreeBSD] smssend es a cookie

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Jan. 20., Szo, 18:07:11 CET

Hali!

> Még nem volt időm kipróbálni, de ez a módosítás ugye nem árt a többi
> provider filenak?
> Ha működik, akkor megcsinálom patch-nek, mert egyrészt a következő verzió
> mire kijön, másrészt meg a 2.3 nálam már nem akar lefordulni. Thx.

Partizánkodtam :) Szóval megy, letöltöttem a source-t, bemásoltam amit
kell és lefordítottam, megy az összessel, nem árt a régi providereknek,
igaz a web.c 77-es sorával valami gondja van de ettől még megy :)
Bááár az ingyensms-re azt írta ki, hogy elküldte de tegnap óta nem kaptam
még meg....

Mondjuk nemtudom mennyiben fér bele az smssendbe, mert ezeknél az infok
magyarul vannak, nem akarok hozzányúlni mert nem én írtam, de nem hiszem,
hogy a "ports-bizottság", már ha megnézi, értékelni fogja.

Yanesz