[FreeBSD] https szerver

Kuti Zsolt Kuti at cetelem.hu
2001. Jan. 18., Cs, 13:52:18 CET

> ----------
> Feladó: 	Gabor Dolla[SMTP:agdolla at graviton.hu]
>
> szerintem a jetty es a jboss+jetty tenyleg eleg jo, en hasznaltam
Nahaaaaat! ;))
Es mi dolgod volt veluk? (Johet maganba is)
> marcsak jdk kellene freebsd-hez :(((
> tenyleg, errol van valami hir ???

Mar irtam rola a listara. Van 1.2.2-es, betanak nevezik, de a listan ugy
tunt, komolyan hasznaljak szerver oldalon. Kliensen vannak gondok (Swing),
the engem meg pl. annyira nem zavart, igaz meg nem hasznalom masszivan.
Egyelore csak jext (kellemes kodolasi kornyezet, egy rakas nyelvhez syntax
highlighting stb), jcvs (cvs kliens), jago (go jatszashoz), jet (egy jo kis
sql-lekerdezo).
Szoval port is van mar belole, en meg azelott kezzel szedtem ossze mindent a
honlapon talalhato leiras alapjan.

Zs