[FreeBSD] Linux "hernyo"

Noll Janos johnzero at johnzero.hu
2001. Jan. 17., Sze, 21:13:48 CET

Hy!

On 17-Jan-2001 Adam Szilveszter wrote:
> Hatasmechanizmus? Klasszikus. Rpc.statd es wuftpd ezer eve ismert hibai,
> amit ennek ellenere ugy latszik meg mindig lux befoltozni.
[...]
> Hat... no comment. Sosem gondoltam, hogy ez ennyire hamar jon majd. A
> buszke, ontudatos (es tudatos) PC hasznalo image-t terjeszto alternativ OS
> mozgalomnak egy pofon az arcba. Csak igy tovabb... de mi johet ezutan? Az
> elso virusok?

 Kb. fel eve (vagy regebben), megjelent a neten egy iromany, amely leirta, hogy
hogyan lehet a "mesteri" worm-ot letrehozni, Unix rendszerekre.
 Lopakodas, terjedes, plug-in, modul mechanizmus, automatikus frissites es
virus-halozat (ahol hozzajuthat a legujabb exploit modulokhoz), scanning, stb.

 Talan valaki tudja pontosabban az URL-t, en most nem talalom.

| Noll Janos <johnzero at johnzero.hu> | http://www.johnzero.hu |
| "Expect the unexpected!"    | ICQ# 4547866 |  Linux rulez! |