[FreeBSD] buildworld elszall libgen.h

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 15., H, 20:14:56 CET

On Mon, Jan 15, 2001 at 08:07:27PM +0100, Attila Nagy wrote:
> Hello,

> Kb honnan lehet erdemes tukrozni?
> Gondolom az amerikai gepek hamarabb felveszik a valtozasokat, de csak van
> ami meghamarabb :)

Hat... szerintem a cvsup[8910].freebsd.org-rol, ha amerikai kell, ha nem,
akkor valami nemet geprol. Ezeknel nincs hamarabb, mert az amerikai gepek
nem egymast tukorozik, hanem kozvetlenul kapjak a master szerverrol a
stuffot ha jol tudom (es nem, arra nem engednek be mast.)

De ugye nem a Kandon akarnal tukorozni? Kicsit sok arrafele a problema
mostanaban:-( (mar be van jelentve a kovetkezo leallas holnapra...) jo
azert remeljuk, hogy lesz ez jobb is.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *