[FreeBSD] a ports-rol

Niedermayer Miklos mico at freemail.hu
2001. Jan. 15., H, 16:54:44 CET

Hello!

Zsolt Kuti <kuti at cetelem.hu> írta:

> Koszi Miklos a reagalasokat! Erdekes, hogy csak penteken
erkezett.
> Nem vagyok valami jo fejlec olvaso. Hol is csucsultek a
leveleid? A legelso (legalso) received a te sajat gepedet
> jelenti?

>  Received:(qmail 1314 invoked by uid 1004); 10 Jan 2001
19:22:46 -0000

Nos igen.  Előfordul, hogy nem küldöm el, amiket megírtam.
De az is tény, hogy a gépem órája kikapcsolt állapotban
nem működik, akkor szinkronizálódik, ha online vagyok,
namost ha sokat ki van kapcsolva a gépem, és leülök levelet
írni, akkor bizony előfordul, hogy a fejlécben rossz lesz
a dátum, mondjuk pár nap késés simán elő szokott fordulni.
Ez esetben nem erről volt szó, mert emlékszem, hogy
régen írtam a levelet. Vagy az ISDN-nel szarakodtam
(szeretem a szolgáltatómat), vagy éppen a @hu.freebsd.org
nem volt elérhető, mert emlékszem egy ilyenre is, amikor
sok levelem emiatt ragadt be.

Üdv

Mico