[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2001. Jan. 15., H, 13:05:01 CET

Hello,

> En C-ben. Lehet, hogy bennem van a hiba, de soha nem ertettem, miert lehet
> nagysagrendekkel jobban programozni OO-an, mint strukturaltan.

Mukedvelokent szolok, nem vagyok programozasban guru, tapasztalatom az OO
teruleten a Java-ra korlatozodik. En sem ertettem, hogy miert lehet
nagysagrnedekkel jobban programozni... - es most mar tudom, hogy nem jobban,
hanem latvanyosabban lehet. Azt pedig tanultam, hogy a Java - legalabbis IBM
esetben - futasidoben a mar nem hasznalt objektumokat is a memoriaban
tartja, csak ha kerem - destroy -, akkor sopri ki. Egyebkent mukodik a
garbage collector, de ettol meg lehet out of memory uzenetet kapni. A
latvanyossagrol meg annyit, hogy strukturaltan programozo guruktol es
szervezoktol azt az infot kaptam, hogy a fejlesztes - igazi projektrol van
szo - 1/3-ad, de legkesobb 2/3-ad reszenel beerik az OO-s kollegakat, attol
kezdve pedig meg is elozik. Javitsatok ki, ha nincs igazam, de en ugy
tanultam - bocs, ugy oktattak -, hogy - nagyon leegyszerusitve a dolgot - az
OO programozasi technika az nem mas, mint a strukturalt maskepp csomagolva.

Udv:
Feri