[FreeBSD] make buildworld + elfogyott hely

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 13., Szo, 06:26:14 CET

On Fri, Jan 12, 2001 at 11:49:11PM +0100, airscape at bsd.hu wrote:
> Hali!
>
> Eloszor is koszi Sziszinek a sok segitseget a buildworld temaban.
>
> Masodszor pedig fordit, fordit a gepem, hat igen ez egy kis pentium1,
> majd keszen lesz, de kifogyok a helybol, az obj jelenlegi allasa 239 mega,
> az ures helyem pedig 200 mega :)
> Van egy masik particiom amin van boven hely, 1.7 giga, de van rajta 1 giga
> amit nem tudok letorolni, hogy most hirtelen oda rakjam a /usr-t vagy az
> /usr/obj-et.
>
> Ilyenkor mit szokas tenni? Tudom megint egy kezdo kerdes de az ember
> tanul.

Az ures helyen csinalsz egy konyvtarat es symlinkelsz:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *