[FreeBSD] a ports-rol

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2001. Jan. 12., P, 09:26:55 CET

Adam Szilveszter wrote:

> Mondjuk *az* mindegy. Az adatbazisba bekerul mindenkepp, tehat a pkg-delete
> es (ha azota meg nem valtozott a verzio) make deinstall mindenkeppen
> mukodik. A dependenciakat is mindenkeppen felteszi (altalaban):-)

Azert gondoltam, problemanak, mert ha portbol raktam fel, pkg_delete-tel torlom,
majd kesobb ujra fel akarom rakni es  portbol, a man szerint reinstall-lal kell.
Azt, hogy mi van, ha pkg_add-dal adom, azt nem tudom.
Nyilvan az egesz kavaras vege az lesz, hogy fent maradhatnak fajlok vagy
hibauzeneteket kaphatsz, mert nem letezoket akar torolni (ez utobbi nem olyan
erdekes). Sulyosabb, ha mondjuk, ha a kavaras  miatt legkozelebb nem tudsz
felrakni valamit es akkor keresgelhetsz.
De vegulis tudomasul veve, hogy igy muxik, probalok figyelni ;)

Hali!
Zsolt