[FreeBSD] a ports-rol

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 11., Cs, 18:16:47 CET

On Thu, Jan 11, 2001 at 06:07:18PM +0100, Gabor Dolla wrote:

> es nem valami csicsas grafikus feluletre gondoltam, jo nekem a command
> line is
> de ha 5-nel tobb gepet uzemeltetsz, akkor biztos nem fogsz emlekezni
> arra, hogy mult februarban miert is csinaltal egy statikus route-ot
> persze, felveheted az rc.conf-ba megjegyzeskent...
> de pl ha egy gepet ujra kell csinalni, egy naplo arrol, hogy
> pontosan mi es hogyan volt az elozon nem hatrany...

Akkor viszont erre tenyleg javaslom, hogy a konfig fajlokat tedd be egy
kozponti helyen CVS-re es mindig mikor valtoztatsz, a log message-be ird
be, hogy mit es miert. Es maris megvan a naplod. Visszanezesre mar egesz
sok jo frontend van, ugyhogy ez se gond...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *