[FreeBSD] VMWARE

Vago Krisztian ttn at sunny.pmmf.hu
2001. Jan. 11., Cs, 15:30:08 CET

On Thu, 11 Jan 2001, Lemle Geza wrote:

> Szia!
>
>  a vmware2 porttal sikerult egy nt workstation-t inditani a sajat
> particiojarol, az ofiice is es lotus notes is ment rola. viszont imadja a
> ramot. Szoval min.: 128MB ram az elvezethez. A halozati resze nem mukodott
> nekem.
>
> Geza

Nos felraktam en is meg le is fordult csupan ha elinditom akkor szepen
megtelik a kepernyo kerel panic es segfault uzenetekkel es szepen
ujraindul az egesz ... aztan ujra es ujra mivel a vmware.sh bent van az
/usr/local/etc/rc.d/ben ...
amiotta kivettem nem indul ujra viszont a vmware azota sem fut ... :(

Vago Krisztian