[FreeBSD] user mount

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 10., Sze, 13:41:24 CET

On Wed, Jan 10, 2001 at 10:04:41AM +0100, Gabor Zahemszky wrote:

> Sziasztok!
>
> Akkor valaszolok magamnak.  Ahogy mondani szoktak, RTFS - azaz nezegessuk a
> forrast.  Szoval a mount konyvtarnak nem eleg irhatonak lenni, a mountolo
> user _tulajdonaba_ kell tartozzek.  Azaz a
> mount -t cd9660 -r /dev/scd0c /cdrom
> mukodesehez a kovetkezok kellenek:
> 1) vagy beforditva, vagy betoltve kell legyen a cd9660 driver (a forras
> expliciten jelzi, hogy user mountnal _nem fog_ vfsload-ot csinalni mindenfele
> modulokra)
> 2) a vfs.usermount sysctl erteke 1 kell legyen (illetve ugy emlekszem != 0)
> [...]

Koszi a nyomozast es az infot. Ez nagyjabol azt jelenti, hogy ha nem akarsz
mindenkinek kulon mount pontokat csinalgatni, akkor ez a megoldas hmmm
erosen nem teljeserteku.:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *