[FreeBSD] Re: gimp-gond megoldodott

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Jan. 9., K, 23:08:24 CET

Hali!

>    A MiniDisc hangjára pedig azt mondom: rendben van, és az is MPEG 3.0
> (_nem_ mp3).  MD lejátszóm van egyébként, de MP3 player nincs :)

Tudtommal az MD-ben hasznalt technikat ATRAC-nak hivjak es nem MPEG
3.0-nak?!! A tomoritesi arany ha mp3-al lehetne kifejezni akkor 284 kbit,
ha jol emlekszem a szamra, de az tutti 280-290 korul van.

De egyetertek Micoval, a hangja rendben van, bar nem bebeszeleskeppen de
eddig 1 komolyzenei CD-t vettem at MD-re es ott egyetlen egy szamban a
fuvolanak kisse tul kemeny hangja van...

Yanesz

Irodalomjegyzek: 3-4 honappal ezelotti HIFI Choice ahol az MD-ket
teszteltek.