[FreeBSD] sendmail kerdes

Suveg Gabor gsuveg at sgmobil2000.hu
2001. Jan. 3., Sze, 21:07:40 CET

Gabor Dolla irta 2001, Jan 03-n 08:54PM (GMT+0100)-kor
 "Re: [FreeBSD] sendmail kerdes" temaban:

> ??? bocs akkor mas lehet a gond, gondolom relaying denied van...
> ugye nem akarsz spamot kuldeni ??
dehogy. utalom :)

azert kell, hogy tudjak pl. bsd.hu -s mailcimmel is kuldeni levelet.

> ha sajatod az smtp szerver, vedd fel a relay-elt domain-ek
> koze azt a domain-t, amelyikbe a felado tartozik (pl relay-domains, access,
> sendmail valtozattol fuggoen)
nem az enyem. matavnet.hu

--
Udvozlettel /  Best Regards / MfG:
   Suveg Gabor

"Csak két dolog végtelen, az univerzum és az emberi ostobaság -
          az elöbbiben nem is vagyok biztos." - Albert Einstein