[FreeBSD] NetBSD - virtualis konzolok

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2001. Jan. 3., Sze, 09:13:06 CET

Hello

> a kernel configban alapbol csak egyre van support beallitva. (most nincs
> nalam keznel minta - meg fogod talalni)
>
> az 1.5 tajekan mar lehet kezzel bekapcsolgatni wsconscfg -e vt100
> <vtnumber> paranccsal, bar ezt nem garantalom, hogy megy 1.4.2-n

a temanak mar szakalla nott, de csak most erkeztem a mult honap kozepetol
net kozelbe.

A wscons beallitasairol:

1. virtualis terminalok behuzalozasa kernel szinten a kernel config
file-ban. Nem ajanlom.
2. virtualis terminalok engedelyezese az /etc/default/rc.conf-ban. Ha
akarod, lehet.
3. Virtualis terminalok engedelyezese az /etc/wscons.conf file-ban. Ez az,
amit ajanlok.
4. A tty-ok beallitasa a /etc/ttys-file-ban.
5. A tty-ok "hangolasa" az /etc/ttyaction file-ban.

Eleg sok lehetoseg es variacio adodik. Hasznald oket szukseged es belatasod
szerint.

Udv:    Feri