[FreeBSD] netbsd install

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2001. Jan. 3., Sze, 09:08:19 CET

Hello,

> Nekem teljesen úgy tűnik, mintha a DNS szerverrel lenne valami gubanc.
> Próbáld meg azt, hogy nem töltesz ki resolv.conf-ot, és próbáld meg így
> megpingelni a DNS szervert.  Illetve nézz be rá nslookup-pal:

A NetBSD-nek nem igazan szokasa - legalabbis emlekeim szerint - az
/etc/resolv.conf hasznalata. A DNS szervert es a gatewayt is a
/etc/default/rc.conf-ban lehet beallitani.
Ugyanitt tudod behuzalozni a halokartyaidat is, vagy krealsz egy
/etc/ifconfig.xxx file-t a megfelelo bejegyzessel, ahol xxx=a halo kartya
dev neve (pl.: esetedben ha realtek a chip, akkor rtk0).
A netbsd.hu es az otthoni halom is kifogastalanul mukodik igy.

Udv: Feri