[FreeBSD] Re: gimp-gond megoldodott

airscape at bsd.hu airscape at bsd.hu
2001. Jan. 1., H, 22:56:32 CET

Hali!

> Nem arra gondoltam, hanem a konyvtar verzioszamara:-) mert nalam a
> libxpg4.so.2 kb tavaly:-) (vagyis 2000) nyari darab. Az nem volt olyan
> regen.

Eppen most fut a cvsup es most jott le, de erdekes a .so.3-as amit Mico
banyaszott elo valahonnan az nem jott le.

> Ez igaz, csak ha nincs mibol:) Akkor eppen volt egy kis zs. Meg szerencse,
> hogy a Net (meg) ingyen van...

Ez igaz amit mondasz, de en sem bovitettem mast, pedig el birnek viselni
egy dual pentium-ot :)

> Mert a rendszer hasznalja. A FreeBSD nem rakja tele a lemezt mindenfele
> felesleges kacattal, mint nemelyik Linux distro. Otfele editor meg ilyenek.

Oke, en tevedtem, bocsesz, arra, gondoltam, hogy a "programok" altalaban,
de maga a ports az nem egyenlo a FreeBSD alapjaival, az, hogy kell az ami
cvsup-al lejon, azt elhiszem. Baaar minek bele a games?

> Nem ez igy nem megy. Az egyetlen dolog, amit ki lehet hagyni az a games.

Kosz, hogy szoltal, majdnem ilyenre vetemedtem es aztan meg itt hisztiztem
volna ha nem megy :) Oke, szoval az src-all-bol minden es a make
buildworld, aztan ha az embernek meg kell hely akkor torolje le a
windows-t :)

> A make buildworld egy nagyon jo es ugyes dolog, de kell hozza az egesz
> rendszer... egyebkent ha arra gondolsz, en leszokatm az mp3-azasrol, miota
> UNIX van... ez ugyis sokkal erdekesebb:-)

Azta, csak UNIX _elobb_ volt mint mp3? Ez itt ertelemzavar....

> Ezt mondom. Hogy egyik se tud. De az is igaz, hogy azt az egyent le kell
> fejezni, aki olyan oldalt csinal, ahol csak igy lehet navigalni. Akkor mar
> ennyi erovel hasznalhtan VBScriptet is, es akkor mar rogton csak IE-vel

En az ilyet meg sem nezem, de tudod egy kis ingyenes sms-ert mindent :)

> Mit ertesz az alatt, hogy "kis adagokban"? Ha azt, hogy mikor lehet
> abbahagyni, a valasz, hogy barmikor:-) mert a make tudni fogja hogy hol

A franc ma nem vagyok beszamithato...kosz.

> Nem... bar ha ugyesen valogatod ossze az opciokat, elerheted, hogy ne
> forduljon le a kerneled. A FreeBSD-n kernelnel csak az -O -pipe az ami

Nekem eddig a -mpentium-al mindig lefordult es ugyanakkora maradt,
sebessegkulonbseget nem eszleltem.

ujra ko_sziszi_

Yanesz