[FreeBSD] erdekes...

Peter Czanik pczanik at fang.fa.gau.hu
2001. Jan. 1., H, 19:56:37 CET

Sziasztok,

On Mon, 1 Jan 2001, Miklos Niedermayer wrote:
> Ja igen, lehet, hogy SuSE, most, hogy mondod. (signature-ből ítélve,
> szintén Gödöllő, ugye?)
Most epp Leuven, de lassan megyek haza :-)

> De a lényeg, hogy _én úgy tudom_, ezek a Linux nem életbevágó feladatokat
Tudtommal igen, de egyreszt nem tudom ez mennyire publikus info, masreszt
meg mar par honapja nem talalkoztam a rendszergazdival. De majd
rakerdezek, idonkent visszajar az egyetemre... Bye,
Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
pczanik at fang.fa.gau.hu		http://peter.czanik.hu/